שיתופי פעולה

מתוך אמונה ש  3=1+1שיתופי פעולה הם ערוץ פעילות הכרחי וחשוב מאחר וטמון בו פוטנציאל שיווקי שיכול לתרום לגיוס לקוחות חדשים, הגדלת מחזור המכירות, וחיזוק התדמית העסקית בעיני קהלי היעד של העסק. ישנם שני סוגים של שיתופי פעולה- שיתופי פעולה במדיה ושיתופי פעולה אסטרטגיים. הראשון הינו כלי חשוב אשר נועד לקדם את המותג במדיה שלא באמצעות יחסי הציבור המסורתיים והשני מטרתו היא לייצר חיבור בין שני גופים המשלימים אחד את השני כך שיוכלו להרחיב את פעילותם.

ככל שנגדיר ביחד עם הלקוח את המטרה, בצורה טובה ומדויקת, כמותית ואיכותית כאחד, כך נוכל למדוד את אפקטיביות השותפות בצורה יעילה יותר.

לאור נסיונה הרב של לימור דרזנר לאורך השנים ומגוון העולמות בהם עסקה כגון משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, גלובוס גרופ, קשת, רשת, ערוץ 10 ועוד, נרקמו מערכות יחסים עם מנהלים מסחריים ובכירים במשק. בזכות כך, לקוחות המשרד נהנים משיתופי פעולה המתאימים לכל אחד לפי צרכיו. כחלק מהתכנית האסטרטגית הנבנית עבור הלקוחות, המשרד דואג לקדם גם פגישות ושיתופי פעולה עתידיים על מנת למנף את הפעילות העסקית של החברה ולתרום להעצמת המותג.