משרדי יחסי ציבור מובילים

עולם יחסי הציבור גדל משנה לשנה בעקבות המודעות שגוברת בקרב בעלי העסקים, בעיקר הבינוניים והגדולים. כיום, מגוון רחב של חברות נעזרות בשירותן של משרדי יחסי ציבור מובילים במטרה לשפר את התדמית של העסק שלהם, לחזק את המותג ולהיחשף כמה שיותר בפני קהלי לקוחות פוטנציאליים.

באמצעות מעטפת של שירותי תקשורת שניתנים במסגרת ניהול תיק התקשורת ניתן לשמר את הלקוחות הקיימים ולהיחשף בפני קהל לקוחות חדש שמעולם לא שמע על המותג שלכם. על מנת למצוא את משרד התקשורת  הטוב ביותר, עליכם להתחשב במגוון רחב של פרמטרים:

  • התמחות המשרד.
    משרדי יחסי ציבור לרוב מתמחים בנישות שונות וממוקדות.  היתרון הגדול במשרדנו הינו במתן שירותי תקשורת כוללים, שיווק ויחסי ציבור !
  • יחסי ציבור כבר אינם עומדים לבד, בפני עצמם . הם מצריכים מבעלי הבית ההיכרות עמוקה  עם  הנישות הספציפיות, דרך מקבלי ההחלטות. מנכלי"ם, כתבים/עורכים , תחקירנים, כותבי תוכן, בימאים  וכל זה לא מספיק גם בוני אתרים, מקדמים, מנהלים של דפי פייסבוק ואינסטגרם, שילוב לידרים ומובילי דעה פרסום ממומן , כולם  לוקחים היום חלק חשוב בעוגת התקשורת.  ואת כל זאת מנהלים באמצעות ידע, ניסיון, מומחיות, אישיות, כשרונות, צוות מומחים והתמחויות. הפקה הוליוודית של ממש!!!
  • בנוסף, מופקד משרד התקשורת והיח"צ על ייזום וביצוע של שיתופי פעולה אסטרטגיים!
  • "אין חכם כבעל ניסיון", ניסיון בתחום הוא פרט חשוב שיש לבדוק אותו על כל קשת ההגדרות וההתחבויות שניתנות לכם מראש. רצוי לראיין לקוחות עבר וממליצים כדי להבין מול מי אתם עומדים, מה הרמה המקצועית של אותו אדם, מה עשה בעברו, את מי חיבר למי? באמצעות מי? לא "לקנות" סיפורי בדים ושמות.  שלכל הבטחה תהיה קבלה!
  • יחסי הציבור מתבטאים  בקשרים אישיים עם מערכות המדיה והתקשורת, עורכים, כתבים, כותבים,תחקירנים, מעצבים, ועוד ועוד הרבה.
  • תיק עבודות של המשרד ! שהטיפול היה אישי של מי שאתם ניפגשים.
    בעולם המודרני ניתן לבחון את תיק העבודות בראיון אישי עם בעל הבית וממליציו.

0333167b

איך עובד תהליך יחסי הציבור במדיה המסורתית והדיגיטלית?

תהליך יחסי הציבור במדיות השונות הינו תהליך שצריך להתבצע לאורך תקופה וייתכן שבעל העסק יצפה בתוצאות רק לאחר מספר שבועות או חודשים. כחלק מהתהליך על חברת יחסי הציבור להגדיר את המטרות ולהציב יעדים בהם הם מעוניינים לעמוד לאורך התקופה כאשר המטרה היא כמה שיותר אזכורים בנוגע למותג בפורטלים בהם החשיפה היא מרבית.

רוצים לדעת עוד על תהליך העבודה שלנו? אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר האינטרנט ונצור אתכם קשר לקביעת פגישת היכרות בה נציג בפניכם את היתרונות שלנו על פני שאר משרדי התקשורת השיווקית ויחסי הציבור בישראל.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>