יחסי ציבור

יחסי ציבור דיגיטליים הם חלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של העסק. ניהול התקשורת השיווקית ויחסי ציבור בראש ובראשונה מבוססים על הקשר של המשרד עם מובילי דעה במשק בכל תחום שנוגע בתקשורת. לדוגמה:  עיתונאים, עורכים, במאים, מנהלי רשתות חברתיות, אנשי סושיאל, כותבי תוכן, בלוגרים.  אשר נרקם לאורך השנים,

המטרה בניהול התקשורת השיווקית בכלל וביחסי הציבור החדשים בפרט, היא ליצור נוכחות רציפה במגוון במות התקשורת, על מנת לבסס ולהעצים את המותג, להציג את יתרונותיו ולייצר חשיפה חיובית אודותיו בקרב קהל היעד הרלוונטי. לראות את שם המותג/החברה/העסק שלך בכתבה או ראיון בכלי תקשורת כזה או אחר מעניק לך יתרון על המתחרים שלך ותחושת סיפוק גדולה לך, וגם לנו כמשרד המנהל את תיק התקשורת שלך!