יחסי ציבור עיצוב

מגוון רחב של עיתונים, מגזינים ופורטלים בנושא עיצוב קיימים ברחבי מדינת ישראל. בתי הספר ומקצועות העיצוב הפכו לפופולריים במיוחד בשנים האחרונות וקיים ביקוש רחב ללימוד התחום. בדומה לתחום המסעדנות, בעידן המודרני, מרבית הלקוחות בוחרים בחברות ואנשי מקצוע אשר קראו עליהם המלצה באחד מהמגזינים העוסקים בתחום, באמצעות שילוב של עבודת יחסי ציבור עיצוב ניתן לחזק את המוניטין של החברה או איש המקצוע ולהפוך אותו למוביל בתחומו.

עבודת יחסי הציבור היא תהליך שמטרתו ליצור מוניטין חיובי ואזכורים רבים בכמה שיותר מדיות. בעידן המודרני, מגוון פלטפורמות מציעות תוכן ומידע מקצועי בנושאים שונים ברשת האינטרנט, בעיתונים, ברדיו ובטלוויזיה, כאשר מטרת פעילות יחסי הציבור היא להותיר רושם חיובי ולחזק את המוניטין של איש המקצוע בקרב הציבור העוקב אחר הכתבות המקצועיות.

12798992_489104687954550_2961532451222335791_n

יחסי ציבור עיצוב – ההבדל בין יחסי ציבור לפרסום

הרווח הגדול ביותר של המדיות השונות מתבצע כתוצאה מהפרסום של העסקים השונים. במטרה להרוויח כמה שיותר, אותם הפורטלים והמגזינים מציפים את הקוראים בפרסומות, דבר שגורם לרבים סלידה מפרסום ומעורר בהם את הצורך שאליו פנו בכוונה תחילה – התוכן המקצועי. בשונה מהליכי הפרסום, מטרת פעילות יחסי הציבור היא לשלב את המותג בתוכן המקצועי המוצג במדיות השונות. באמצעות קשרים לאנשי הצוות, הכותבים והעורכים של המדיות השונות ובאמצעות יצירת תוכן ענייני והודעות מפורטות לעיתונות, משלבת חברת יחסי הציבור את לקוחותיה בספינים התקשורתיים השונים.

הבדל נוסף בין פרסום לפעילות יחסי ציבור הוא האמון של הגולשים כתוצאה מכתבה על המותג או על איש המקצוע. הקוראים, אשר ברובם נאמנים למדורים הרלוונטיים, סומכים באופן נחרץ על הכתבות המקצועיות של הכותבים והעורכים, דבר שמחזק את המוניטין העסקי של החברה.

ניסיון, קשרים, מקצועיות ויצירתיות…

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>