יחסי ציבור דיגיטלים

בעידן הנוכחי קיימת תחרות אדירה בתחומים השונים ולמעלה מחצי מיליון עסקים מתחרים על קהל יחסית קטן של לקוחות ישראלים. המודעות בקרב בעלי העסקים במדינת ישראל לתהליכי שיווק ותהליכי יחסי ציבור לעסקים גברה בשנים האחרונות הודות לפרסומים והאזכורים במדיות השונות של העסקים אשר נעזרו בשירותיהם של חברות מקצועיות. במידה והנכם מעוניינים להגדיל את כמות הפניות לעסק שלכם ולייצר לעסק תדמית חיובית בקרב קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם, במאמר הבא נציג בפניכם את תפקידי יחסי הציבור החדשים!!!.

52506_10150341551255383_4848805_o

האם עסקים קטנים זקוקים ליחסי ציבור ?

תפקידם של אנשי יחסי ציבור השתנה!  התפתח, עבר מתיחת פנים! כיום יושב יועץ התקשורת על צינור המידע הראשי של העסק. ביכולתו להעניק מלבד כתבות ואייטמים טראפיק  עבור הלקוח באמצעות ראייה שיווקית, קשרים אדוקים עם אנשי מפתח במשק, ובחברות שבהם מטפל, קראיטיביות והבנה בהכנת "תוכן" שעובד בכמה וכמה מישורים.

הראייה כבר אינה יכולה להיות חד מימדית אלא תלת וקואטרו מימדית!   יש לייצר כמה שיותר חשיפות עם פן חיובי שקשורות לעסק. בעוד שתהליכים מסורתיים עבדו בעבר לאט, היום אחד מתניע את השני!  אף אחד לא בא במקום השני, הכל עובד בסינגריה!  משרדי יחסי ציבור ניכחדים והולכים כי אין צורך בחד מימדיות.

יש צורך בצוות מומחים שעובד בסינגריה ומעניק למותג/לעסק/ללקוח את מצנח הזהב שאליו הוא חותר להגיע.

שילוב המוצר או השירות צריך להיות בתוכן הכתבה, בסרטון התדמית, בסטורי, ברדיו, בטלויזיה בראיון ממוקד ובערוץ היוטיוב.

תפקיד נוסף של חברת התקשורת ויחסי ציבור היא ליצור שיתופי פעולה עסקיים ולשלב בהם מובילי דעה שיקדמו את השיח מול כתבים, עורכים וידוענים במטרה ליצור עניין בקרב המדיות השונות לפרסום על המוצרים השונים. כחלק מהעבודה אנו יוצרים מסיבות עיתונאים, אירועי בלוגרים, אירועים ומפגשי של בעלי עניין ומשקיעים.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>