יחסי ציבור באינטרנט

רשת האינטרנט הפכה לכלי הפרסומי המוביל בקרב בעלי העסקים הקטנים והבינוניים. כיום, 70% מכלל הגולשים באינטרנט נוהגים לבחון את המוניטין של החברה או מספק השירותים ברשת לקראת ההחלטה שלהם האם להיעזר בשירותיה של החברה או לא. לא פעם, בעלי עסקים או חברות אשר היו מעורבות בהליכים משפטיים או משברים תקשורתיים, מפסידים לקוחות רבים אשר נרתעים מהפרסומים השונים ברחבי הרשת.

כיצד יחסי ציבור קשורים למנוע החיפוש של Google?

רבים ממהרים לפנות לחברות קידום אתרים במטרה ליצור לעצמם מוניטין חיובי ברחבי הרשת. למעשה, שיתוף פעולה בין חברת קידום אתרים לבין חברת יח"צ עשוי לזרז את התהליך ולהפוך אותו לכמה שיותר טבעי. איך זה עובד?

במידה וקיים אזכור שלילי אודות החברה שלכם ברשת אשר מופיע בתוצאות הראשונות במנוע החיפוש של Google וברצונכם להעלימו, עליכם לייצר כתבות תוכן חיוביות אודות השירות או המוצר שאתם מציעים ולבסס אותן במקומות הראשונים במנועי החיפוש. מנוע החיפוש של Google מקדם בראש ובראשונה את האתרים הפופולריים ובאמצעות שירותי יחסי ציבור, תוכלו לקבל את אותן כתבות תוכן בפורטלים המובילים אשר יסייעו לתהליך "ניקוי התוצאות השליליות".

ההשפעה של הבלוגים והרשתות החברתיות ברשת…

במגוון רחב של תחומים הציבור נוטה להקשיב למובילי דעה אשר רושמים דעות והמלצות בתחום מסוים. לאו דווקא מדובר באנשים מפורסמים או יוצאי ריאליטי, אלא יותר בכותבי תוכן אשר הוכיחו את הבקיאות והידע שלהם בתחום. כך למשל, אתר Saloona הפך לאחד מהבלוגים המובילים אשר עשרות אלפי נשים בוחרות את בגדי האופנה ומוצרי הקוסמטיקה על פי ההמלצות של הבלוגרים אשר רושמים באתר. אחד התפקידים של חברה המספקת שירותי יחסי ציבור באינטרנט הוא לארגן את המפגשים עם קבוצות בלוגרים במטרה לספק רושם חיובי מאדם מטעם החברה ולגרום להם להתנסות במוצרים או השירותים בכדי שיכתבו וימליצו על המוצר בפני קהל הקוראים של הבלוג.

בנוגע לרשתות החברתיות, פרסום כתבה אשר פורסמה באחד מהפורטלים או העלאת תמונה או סרטון של ידוען אשר ממליץ או משתמש במוצר החברה עשוי להיות ויראלי ולעודד את קהל המעריצים להשתמש במוצר.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>