אז מה זה בעצם יחסי ציבור?

בראש ובראשונה יחסי ציבור נמנים כזרוע של שיווק, שתפקידם להעביר את המסר כלקוח לקהל היעד הרלוונטי, בין אם מדובר במוצר צריכה, שירות לציבור ובין אם מדובר במאבק חברתי או פעילות קהילתית. אם בעבר לקחנו את תכנית השיווק של החברה, תוך יישום המטרות שגיבשנו בעיתונות, טלוויזיה ואינטרנט, כיום עולם התקשורת עבר מהפך כאשר כל מסר נשאר ברשת. יחסי הציבור כבר אינם עומדים בפני עצמם אלא בסינגריה עם התאמת המסר גם בדיגיטל וגם בסושיאל, יחד עם מסר שעובר בפנים החברה/המותג ומחוצה להם. כיועצת תקשורת מנוסה המנהלת צוות מומחים בכל תחום אנחנו בונים בראש ובראשונה אסטרטגיה תקשורתית שמטרתה לבנות את התדמית לעסק באמצעות תקשורת חכמה, לבחור את אפיקי המדיה השונים לקדם את המסרים התקשורתיים כך שנגיע לקהל היעד הרלוונטי בדרך הקצרה והיעילה ביותר. יחד עם זאת, מאחר ויחסי ציבור הם תהליך שמצריך סבלנות. גם לאחר שגיבשנו את החומרים והבאנו אותם לכדי הודעה לתקשורת שנרצה להוציא, או ראיון שנקדם, אין זה אומר כי מחר כבר כולם יכירו את העסק שלך ואת מה שאתה מציע. אולם, בזכות העולם הדיגיטלי שאנו חיים בו כיום, הדרך לשם מהירה יותר- המסר שיצא לתקשורת עולה ברשתות החברתיות, מקודם בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם ובכל אפיק דיגיטלי שמתאים לעסק שלך כדי להגיע לקהל המטרה. קמפיין יחסי ציבור בנוי היום ממעטפת שלמה של שרותים הניתנים במשרדנו. והתהליך בהתאם למה שיקבע יכלול את גיבוש החומר התקשורתי, השקה או חשיפה במסיבת עיתונאים, הפצת החומרים לתקשורת הכתובה, הדיגיטלית והמשודרת וכן הלאה . מדובר בתהליך הדרגתי, מחושב, יש בו סדר והגיון שנובעים מתוך ניסיון רב שנים, הכרות אישית עם “המושכים בחוטים” תיאומים ומו”מ מאחורי הקלעים כדי למקסם את הפעילות עבור הלקוח/העסק/החברה/המותג.

תחומי ההתמחות

ייעוץ תקשורתי

אנחנו בונים בראש ובראשונה אסטרטגיה תקשורתית שמטרתה לבנות את התדמית לעסק באמצעות תקשורת חכמה, לבחור את אפיקי המדיה השונים לקדם את המסרים התקשורתיים כך שנגיע לקהל היעד הרלוונטי בדרך הקצרה והיעילה ביותר

ליווי ברשתות החברתיות

במגוון רחב של תחומים הציבור נוטה להקשיב למובילי דעה אשר רושמים דעות והמלצות בתחום מסוים. פרסום כתבה אשר פורסמה באחד מהפורטלים או העלאת תמונה או סרטון של ידוען אשר ממליץ או משתמש במוצר החברה עשוי להיות ויראלי ולעודד את קהל המעריצים להשתמש במוצר.

חיבורים עסקיים ושת״פ

שיתופי פעולה הם ערוץ פעילות הכרחי וחשוב מאחר וטמון בו פוטנציאל שיווקי שיכול לתרום לגיוס לקוחות חדשים, הגדלת מחזור המכירות, וחיזוק התדמית העסקית בעיני קהלי היעד של העסק.